Szkolenia językowe wciąż dość często postrzegane jako działania, za których efekt ponoszą dwa ogniwa: sam uczący się oraz lektor.
Tymczasem, aby szkolenia językowe były nie tylko przyjemnym i ciekawym doświadczeniem dla pracowników, ale również trafną inwestycją, okazuje się, że jest to układ nieco bardziej złożony i wymagający ścisłej i regularnej współpracy między:
– Organizatorem Szkoleń (Dział HR)
– Przełożonymi Uczestników
– Uczestnikami
– Lektorami
Rola działu HR oraz szkoły językowej jest niejednokrotnie traktowana dość marginalnie: Organizator (Dział HR) przekazuje oczekiwania a szkoła dba o sprawne obsadzenie kursu lektorem, z którego uczestnicy będą zadowoleni.
– Koordynatorem Projektu po stronie szkoły językowej. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w realizacji szkoleń językowych in-company wypracowaliśmy szereg dobrych praktyk i rozwiązań, których wdrożenie sprawia, że Klienci MAXIMIZING potwierdzają zwrot z inwestycji w szkolenia językowe.